marți, 22 mai 2012

Scrisoare catre Bursucul meu drag !

Draga Bursucel,

A trecut ceva vreme de cand nu te-am mai bagat in seama. Asta nu inseamna ca te-as fi uitat. Cum as putea sa-l uit eu pe Bursucelul meu drag, cel care mi-a citit mail-urile intr-o veselie, cel care mi-a schimbat parolele odata la trei zile, cel care mi-a spart tot ce se putea sparge ? Iti multumesc frumos Bursucelule ca nu mi-ai luat nimic si ca ai fost darnic, adica mi-ai lasat niscaiva cadouri ! Dar sa stii ca bateriile jucariilor pe care mi le-ai lasat s-au cam terminat. Cred ca ai avut orgasm auzindu-ma in direct cum injur pe unul sau pe altul !
Prostule !
I-ai mai pus si pe clovnii aia pe urmele mele ! Vezi tu Bursucelul meu cel drag, in viata aceasta sunt niste regului (de fapt este, ca este mai putine de 50). Nu e nici vina mea, nici a clovnilor ca nu ai apucat sa le inveti. Partea proasta e ca nici nu ai bagat de seama ca exista ! Ai crezut ca daca ocupi functia de "satrap" esti Dumnezeu pe pamant, nu iti mai trebuie mandate, nu iti mai trebuie bun simt. Mai bine puneai mana pe carte si aflai ca la vechii persi mai era unul langa satrap care ii lua gatul cu mandatul semnat in alb de imparat. Doar completa data. Dar ce sa cer de la tine, care te poticnesti in pix cand iti scrii numele ? (expresia aceasta nu e a mea, e cu copyright).
Mai nou am observat ca te dai compozitor. L-ai luat pe langa tine si pe arlechinul ala care se crede Eminescu si a facut basici la palme de cat te-a aplaudat. Ce n-am priceput, transcripturile astea le compui tu sau arlechinul ?
Apropo, nu mai forta nota sa obtii vreun scandal in campania asta ca nu te baga nimeni in seama. Vorba lui Florin, aia de la sedinta de partid: Mai .... , o sa ajungi tu_____ cand o sa am eu trei ..... !

Post Scriptum (Bursucel, nu te speria, nu este injuratura)
Acesta este un pamflet si il donez folclorului electoral. Orice asemanare cu animale  sau personaje, partide sau sedinte care ar exista, au CNP sau IP este pur intamplatoare. Pur si simplu, toata povestea aceasta imi place cum suna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu